سطح بالای کراتینین کلیه نارسایی: درمان و علل
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

سطح بالای کراتینین کلیه نارسایی: درمان و عللسطح بالای کراتینین کلیه نارسایی: درمان و علل

سطح بالای کراتینین نارسایی کلیه: درمان و CausaCasi تمام بیماران مبتلا به بیماری کلیوی از creatinina.Desde بالا سطح کراتینین بالا رنج می برند در نتیجه صدمه به کلیه است، کاهش سطح کراتینین بالا باید توجه بیشتری به تعمیر آسیب کلیوی دست .در، ورزش و رژیم غذایی نیز لازم است برای بیماران به اعمال می شود.

علت سطح بالای کراتینین در نارسایی کلیه

کراتینین مواد زائد از بافت های عضلانی و مواد آزاد در ادرار است. سطح کراتینین بالا نشان می دهد که کلیه نمی تواند تابع درجه اول کراتینین correctamente.La کراتین است. Careatin هنگامی تشکیل می شود غذا خورده است و پس از آن کراتینین metaboliza.La از جریان خون و عبور از بدن در ادرار.

درمان برای سطح بالای کراتینین در نارسایی کلیه

از آنجا که عملکرد کلیوی ممکن است با عملکرد کلیه بیمار ایجاد می شود. درمان های طبیعی در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری در تعمیر خسارت به درمان های طبیعی موثر ثابت شده است riñones.Los میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام دارویی، حمام پا، درمان فشرده گرم است.

آنها برنامه های کاربردی خارجی هستند. به منظور جذب موثر باشد، مواد اصلی در این درمان باید تصفیه پودر، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، گرد و غبار باید در دو کیسه های پزشکی جمع آوری شده، سپس بیماران فقط در دو مبادلات دروغ medicinales.Con به کمک دستگاه اسمزی، مواد فعال می تواند ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم ترویج عروق خونی گشاد می شوند گردش خون عروق خونی sanguíneos.Mientras می تواند ترویج و رگ های خونی را می توان متسع، بیشتر و بیشتر خون و اکسیژن می تواند تحویل به riñones.Esto برای ترمیم بافت های بدن و سلول های بیمار مفید است. در دارو حمام، گرد و غبار باید در آب نابود، و سپس بیماران تنها نیاز به یک شیب در حمام آب فرآیند medicada.Durante، بیماران عرق زیادی، مواد سمی را می توان با بدن ادرار حذف همراه با مقدار زیادی از ادرار و عرق.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان های طبیعی در بیمارستان ما، شما را تشویق به ارسال یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com یا یک پیام زیر را ترک کنند. ما در اسرع وقت پاسخ خواهد داد.





:: بازدید از این مطلب : 414
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: